torsdag 22 april 2010

Gott och blandat

Godmorgon alla fina läsare! Ser ut som att det kan bli en stund i solen idag, härligt. Men först lite kuriosa!
  • Sen jag blev gravid har jag fått ett helt fantatstiskt hår. Tjockt, glansigt och jag behöver bara tvätta det en gång i veckan!
  • Mina naglar växer som bara den, plus att de är stenhårda.
  • Nyser jag mina tre gånger samtidigt som jag äter min frukost mår jag jätte illa.
  • Min mage växer så det knakar vilket leder till att den lilla pärlan kliar något fruktansvärt, gah!
  • Jag har blivit super känslig för ljud. Kan inte längre gå vid vägen då jag tycker att bilarna dånar jätte mycket.
  • Då min älskade make stressar (ja, det gör han faktiskt ibland) blir jag hyper stressad!
  • Måste byta sängkläder stup i kavrten då jag tycker att det luktar allt mellan mögel och död råtta.
  • Ska under dagen städa...vilket tar lååångt tid för mig numera då jag börja på alla ställen samtidigt.
  • Har fortfarande inte hittat någon klänning till balen, jag kommer att få gå naken helt enkelt, eller inte gå...
  • Tycker inte att jag har några kläder som passar min lilla mage och mig, därav den här bildserien som följer:)

Undrar vad min make säger om jag beställer detta?
Jag är ju trots allt gravid Richard:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar