torsdag 29 april 2010

Förbaskade dator!

Hej alla fina läsare! Det är så trst att vår dator inte fungerar...jag kan erkänna att det dock är mitt fel. Tappade datorn i golvet så att laddaren gick av inne i datorn, inte så bra! Men snart så ska vi har vår lilla pärla på plats igen. Jag har ju massor av bilder att lägga upp! Dagarna rusar förbi och imorgon går vi in i vecka 18. På tisdag är det äntligen dags för ett nytt ultraljud och vi längtar varje dag efter att få se en glimt av vår lilla böna igen. Vet inte om jag nämnt det tidigare men jag har fått ta x antal blodprov! Vilket på ett sätt är bra då jag behöver öva. Anledningen till alla dessa stick är att jag producerar för lite av ett hormon som heter t4 och utsöndras ur sköldskötlen. De verkar inte kunna bestämma sig om jag ska få medicin eller inte, så jag väntar med spänning på att få se vad som händer. Mina hormoner har börjat pendla upp och ner ganska så mycket nu, vilket min kära make har fått erfara! Häromdagen grät jag konstant. Jag grät när Richard kom hem för att telefonen inte fungerade, för att vi har jobbat om varandra, för att det blåste ut. Satte mig i bilen och grät, klämmde nästan Richard i bildörren. Åkte till IKEA och satt där utanför och grät innan jag rödmosig gick in och tröst shoppade. Det hjälpte lite att shoppa:) En helt vanlig dag numera! Jag har även börjat att känna av magen mera, nu är det liksom något som är lite i vägen. Varje kväll ligger vi numera pirriga och väntar på att få känna lilla bönan och ibland så händer det. Jakten på klänningen fortsätter! Det lutar dock åt att jag får gå naken:) Men min kära kollega har erbjudit mig en klänning att låna om jag inte hittar någon, känns super skönt. Hoppas att vi kan använda datorn ikväll, börjar att få lite abstinens.

Hoppas att ni får en bra dag i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar