tisdag 17 april 2012

Taggad till tusen

God förmiddag fina fina läsare!
En stor fördel med att vara sjuk är att det finns tid för återhämtning, både mentalt och fysiskt. En ännu större fördel är såklart den inspiration och motivation som följer då du tillfrisknar! Det känns som om du nyss börjat leva! Plötsligt kan man andas, känna dofter och uppleva smaker. Och så får man massa spring i benen! Om man är en träningsnörd som mig då:) Sjukt peppad inför intervallträning körde jag och syrran ett grymt pass på löpbandet igår. Tabataintervaller i 5 km! Med en hastighet på 15 km/h sprang vi tills svetten sprutade. Vilken känsla! Ett av mina träningsmål är att bli bättre på att ta ut mig. Jag har en spärr då det blir jobbigt, då slutar jag och börja gå istället... Men nu jäklar! Tjejmilen ska springas på 50 min eller mindre!
Idag vaknade jag utvilad och fylld av endorfiner så nu laddar jag inför dagens benpass ute i trädgården. Redskapen för dagens pass blir hantlar 10 kg, Olivias gungställning, repstege och farstutrappen.

Hmmm, Och så blev vi tre goes träningsblogg??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar