söndag 15 april 2012

Idag är ingen vanlig dag...

för det är Olivias namnsdag hurra hurra hurra! Söndagen började på bästa vis med mumsiga och hälsosamma bananpannkakor. Hur enkelt som helst, bara till att vispa ett ägg tillsammans med en banan! Stek i smör och servera med nötter, bär, kokos och honung. Gillades av alla i familjen förutom maken då, han är visst allergisk mot hälsosam mat;) Förmiddagen spenderade vi inne på skälby där det var strålande sol och massa roliga djur och andra ungar. Namnsdag har man ju inte varje dag så då gäller det att fira ordentligt! Glass i stora lass och hamburgare och ballong på MAX.
Den här helgen har jag laddat batterierna så att det bara sjunger om det! Jag har bara gjort saker som jag mår bra av. Varit med min familj och njutit. Sprungit 1.3 mil, påtat i trädgården, druckit vin och ätit massa gott. Och inte är det slut än! Snart ska jag på mindfullness kurs med en väninna. 

Blev ett positivt inlägg:) Hoppas att ni haft det bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar