söndag 7 februari 2010

Hur ska vi klara detta?!

Är en tanke som cirkulerar i mitt huvud idag...Idag är en depp dag, har sedan i fredags legat sjuk i feber och förkylning. Det är en speciell kombo att vara gravid och ständigt må illa samtidigt som jag är förkyld. Med andra ord inget att rekomendera! Jag som är van vid att träna varje dag har varit sängliggaande i snart en vecka, det kryper i benen på mig nu men tanken på att motionera får mig att glida in i sömnen igen...mycket blandade känslor. Idag har jag lipat hela förmiddagen, över allt och inget. Det började med att jag inte kunde gå upp pga illamående, sedan för att R skulle och träna, för att jag var hungrig, sugen på köttbullar men tanken på att steka gör så att det vänder sig i magen på mig, sedan lipade jag för att vi tvättade och jag inte orkade hjälpa till, därefter för att jag ser ut som ett övermoget plommon i ansiktet. Jag är säker på att jag inte lipat klart denna söndag än! Jag är sjukt sugen på potatismos och friterad kyckling:) På tisdag ska vi på ultraljud och därefter ut och äta för att fira 6 månader som gifta, ska bli mysigt. Jag längtar till sommaren och till dessa tre månader är över:)



Härliga augusti 8/8 2009, Vår kärleksdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar