tisdag 9 februari 2010

Åkband och kina mat


God kväll! Idag var jag på hälsosamtal hos min barnmoska, gillar absolut inte henne. Känns det inte bättre på inskrivningen ska jag byta, det ska ju kännas bra. Väl hemkommen ringde de och ställde in vårat ultraljud! Gahh, vi som hade sett fram emot det. Ny tid blir nästa fredag och det är ju inte så länge tills dess:) Dagen och de senaste dagarna har kantats av humörsvägningar och ILLA MÅENDE. Jag har i dag inhandlar åkband som jag sätter runt handlederna samt postafen som jag tar när det är som allra värst! Hoppas det blir bättre...Mina humörsvängningar kan se ut som följande; Jag ringer R för att berätta om att tiden är inställd samt för att ge den nya tiden. R suckar (i mina öron en väldigt djup och utdragen suck) och frågar varför dem inte kan ha några tider på eftermiddagen istället. Jag blir stum. Säger sedan att R inte behöver följa med och slänger sedan på luren. R försöker under en timme att ringa mig, jag svarar inte för jag lipar hysteriskt. Så kan det vara:) När R kommer hem har han med sig jätte fina blommor och ber om ursäkt, jag ber om ännu mera ursäkt för att jag över reagerade lite:) Dagen avslutade vi på en kina resturang i kalmar med fyra små rätters och friterad banan och glass till dessert, mums! Nu ska vi vila våra mätta magar framför brasan.
Trevlig kväll!

Bilden är ifrån vår bröllopsresa till Samos. Tänkte vi behöver lite sol och värme i vardagen nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar