måndag 15 augusti 2011

Vardagen är åter här

Nu har vardagen infunnit dig igen. Maken är på jobbet och hösten står vid dörren. Jag älskar hösten och jag älskar rutiner. Man kan säga att jag är beroende av rutiner och att mitt mående kretsar rätt så mycket runt rutiner. Min vardag hemma med Lill skruttan är full av rutiner. Jag välkomnar vardagen! Idag har vi åkt in till storstaden, veckohandlat, fikat på konditori, och shoppat massa roliga pinaler på Tiger. Väl hemma hann vj med sjukt mycket, städa, rensa ur min garderob, bygga koja på olivias rum, tvätta, sova och avslutningsvis äta sockerärtor ute på trappen. Nu ska jag äntligen sätta ner min vrålsnygga rumpa i soffan och fika, igen;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag hittade din blogg på Bloggtoppen för några veckor sen och har sen dess läst igenom den från början. Jättemysig blogg ni har! Har speciellt gillat alla fina kort. Så fint ni har det där ni bor! Det låter som en riktig idyll, med potatisodling och allt! Sånt som jag alltid tycker låter så mysigt, men som aldrig blir av.
    Nå i alla fall - tack för en härlig blogg som har hjälpt mig igenom några tråkiga och långsamma sommarveckor på kontoret.
    Är du nyfiken på vem jag är så hittar du mig på http://twoadultsandamonkey.blogspot.com/
    Kramar,
    Elisabeth

    SvaraRadera