fredag 19 augusti 2011

Håll i hatten!

För nu ska jag tjata om hur sjukt härligt det är i mammaland! Idag vaknade jag och Olivia nere i min syrras stuga. Det var trångt men mysigt då vi sov alla systrar i h olivis i samma säng. Efter frukost och bad i diskhon (olivis) begav vi oss hemåt för att vänta på mannen som hade spenderat natten på Öland. Vi lekte, dansade, Olivia satt i diskhon och mumsade på blåbär och lingon samtidigt som jag rensade, hon somnade i famnen framför tvn. Jag passade på att gråta en skvätt till Oprah innan jag bäddade ner oss i soffan för att fortsätta siestan. Sedan stod det muffinsbak på schemat. Olivia hoppade upp på bänken och provsmakade länge och väl på smeten. Mellis åt vi i finrummet framför brasan med tänds ljud och färska liljor. Innan mannen kom hem hann vi såklart smälla i oss varsin muffins! Skulle kunna skryta i all oändlighet om vår dag, min och olivias. Den var


fantastisk!











- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar