tisdag 16 augusti 2011

Älskade jobbiga

Det är tur att Olivia emellan åt är världens goaste. Hon ropar på mamma och pappa, lockar på kattungarna, bär på ungarna, säger titta och pekar på allt och alla. Tur att det väger upp all matvägran, alla sova på dagen vägran och vakna mitt i natten nya rutiner. För annars kära vänner, hade hon hamnat på blocket flera gånger om idag! Nu ska jag avslöja ett mål jag har för er, eller rättare sagt något som jag ska göra år 2045. År 2045, året då jag fyller 50 år ska jag, min käre make och våra (3) barn åka till New York där jag ska springa tjejmilen! Förhoppningsvis följer även mina två systrar med;) roligt va! Sen vill jag passa på att tacka Elizabeth för de fina orden hon skrev, tack! Behövde lite uppmuntran för att fortsätta blogga, har haft lite funderingar på att sluta... Hoppas att allt är bra med er! Nu ska jag in till min familj och äta något så sexigt som falukorv i ring;)





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!

    Låter som ett fantastiskt mål! Jag förstår om det är tufft att blogga och vara mamma och fru samtidigt, och självklart ska du göra det som känns bäst. MEN jag hoppas innerligt att du fortsätter, om än bara en gång i veckan. Jag kollar din blogg åtminstone tre gånger om dagen för nya uppdateringar och det är så härligt att fly min vardag och drömma sig bort till vad som känns som en annan värld en liten stund.

    Men som sagt, jag förstår verkligen om du inte hinner eller har lust längre!

    Ha en underbar onsdag!
    kram

    SvaraRadera