måndag 29 augusti 2011

Som jag längtar

Efter min och makens helg i Malmö! Där ska vi göra allt man inte hinner eller kan göra så ofta med bebis hängandes vid byxbenet;) vi ska åka tidigt tåg och äta frukost och dricka mousserande. I Malmö ska vi skippa stan och istället ligga på hotellrummet, sova och äta hämtmat i sängen. Vi ska möta upp vänner och äta god mat, dricka alldeles för mycket alkohol, dansa pinsamma danser (dansa så man känner sig mega sexig men egentligen ser ut som ett skämt), fylleäta och fyllebråka, sova hela natten, hotellfrukost och sova hela tågresan hem. My god så underbart! Föresten, hur har jag någonsin velat sälja olivis på blocket?! Hon är ju världens bästa, idag sov hon två timmar i mitt knä och är inne i en period då hon är ständigt glad! Idag har hon provat stolar på Ikea:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hon är så fantastiskt söt och jag längtar till ni kommer ner :)

    SvaraRadera