måndag 18 juli 2011

Ett yrväder åker på loppis

Vi åker på loppisrunda och fyndar. Prutar på fönster, två st för en ynka guldtia. Olivia äter pizza och blir pigg som en lärka! Far runt på golvet som en duracellkanin. Olivia hade inte gått upp i vikt och bvh propsar på mer industrimat och tillsatser. Jag gillar inte BVC och de dem står för, allt för ofta åker jag därifrån med en klump imagen... Nu ska jag bli klokare, dricka vin och måla korgstolar.








- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Har du några bra tips på loppisar här runt i kring kalmar??? Hoppas att ni har det bra i övrigt :)!!
    Kramar/Isabelle

    SvaraRadera
  2. Hej! Inne i Kalmar finns det stadsmissionen dom jag tycker ät helt makalös! Onsdagar och lördagar har det öppet. Retro finns även i Kalmar, ksrr återbruk. Idag var vi i bergkvara på ett ställe som heter vågen. Men Isabelle, den bästa loppisen finns i moheda utanför Växjö! Helt makalös! Fullt av saker och billigt som tusan! Har ni semester nu? Kram

    SvaraRadera
  3. Jo retro haa man kollat, men finns inte så himlans mycket där, statsmissonen glömmer man oftast bort. Kanske får ta en tur dit igen. Ja min sambo är inne på sin 2:a semester vecka ni så vi tänkte åka på lite loppis när vi byggt klar vårat uterum. Men har lite dålig koll på vad som finn och ni verkar vara några av dem som vet var loppisarna håller till :)! Vi funderar på att åka på en tripp upp till växjö faktiskt, då jag ska börja plugga där i september. Då skulle man ju passa på att åka ut till loppisen där i moheda jue. Såg även idag att dem hade en loppis i rälla på öland, men stranden vart viktigare idag ;). Kramar Isabelle

    SvaraRadera