onsdag 17 november 2010

Och störst av allt är kärleken

God morgon min fina vän! Sitter och njuter av morgonen med en kopp kaffe och en brasa. Druckit tid för oliven att somna inatt... Hon är förkyld och var gnällig hela dagen. Men när hon väl somnat åt hon bara en gång under natten och en vid sju tiden, nu sover hon som en stock! Förlossningen var det mest fantastiska jag upplevt i hela mitt liv, att få dela det med Richard och få upp vår lilla flicka på bröstet! Det går inte att beskriva med ord... Jag skulle kunna göra det tusen gånger om och hoppas att jag kommer att få uppleva det flera gånger! Men det är inte lätt i början... Det tar tid att lära känna sin skatt och det var först för ca två veckor sedan jag började känna mig trygg. Jag hade landat och lärt mig att ta dagen som den kommer. Missförstå mig inte, det var kärlek vid första ögonkastet men nu är kärleken ännu större och mitt hjärta svämmar över så fort hon tittar på mig med sina blåa ögon. Skrikiga dagar glömms bort så fort oliven ler! Och Richard, du är mitt allt och vi är så lyckligt lottade:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar