tisdag 23 mars 2010

I Malmö med systrarna och bönan

I helgen firade vi lillasyster Lindas 18 års dag med en shoppingtur till Malmö. Vi tog tåget ner, bodde på Hilton hotell, shoppade och åt och drack massa gott. Jag testade alkoholfritt rödvin som faktiskt var helt ok! Köpte en änglapingla i en halskedja som enligt indiansk sägen ska ge bönan lugn:) Vet inte om jag nämt det tidigare men sedan jag blev gravid har jag blivit totalt förvirrad! Jag glömmer nycklar och annat viktigt på jobbet, missar tider och tappar allt möjligt i golvet. Den här helgen var inget undantag! Efter timmar av shopping såg vi fram emot att slänga oss på sängen på hotellet, men det tog längre tid änvi trott. Framme vi inchekningen hittade dem inte min bokning...men de hittade en bokning i mitt namn till nästkommande helg! Suck! Jag hade alltså bokat fel datum...Efter en timme i telefon med företaget jag bokat igenom kunde de lägga om min bokning, vilken tur:)
Till min glädje hann vi då med en timmes tupplur innan middagen!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar