tisdag 5 juni 2012

Den vilda bebin







Lilla Olivia du är så go. Du är framåt och positiv, har lätt till skratt och höööga toner. Du gillar fortfarande all mat, har god aptit och sover gott på nätterna. Ibland sover du till kl halv åtta för att nästa dag sova till kl fem... Du blir mer och mer aktiv. Det är sällan du lufsar framåt i sakta mak, här går det undan! Springa fort som vinden ska man göra. Du klättrar på allt och alla och kan på egen hand gå upp och ned för trappen. Ditt favorit ord för stunden är manda, som betyder moster Amanda. Din favoritperson är Mina, eller Mika som hon egentligen heter. Lilla Olivia du är så rolig så att jag flera gånger varje dag kiknar av skratt. Jag är fortfarande lika facinerad av dig och kan sitta i timmar och bara titta på dig. Om du bara kunde vara lite snällare mot kattungarna, sova lite längre på morgnarna, iallafall på helgen, inte rymma ut i skogen så ofta, och inte skrika så högt:) 



1 kommentar:

  1. Jag vet precis vad du menar...

    Här kommer tips på en mycket bra löparblogg som jag inte vet om du hittat till ännu;)

    www.mirandakvist.se

    SvaraRadera