tisdag 5 juni 2012

Bråda dagar




Här hemma är det full rulle ifrån morgon till kväll. Mellan frukost, lunch, middag, handling, städning, löpning, mys, gos och kompishäng ska vi även hinna jobba en skvätt och packa inför helgen. Vi åker nämnligen till kolmådern på fredag. Ifrån fredag till söndag ska vi hänga med vilda djur, bo på vildmarkshotellet och bara vara. Men innan fredag ska jag hinna med några pass med löpning. Jag älskar löpning! Blir helt pirrig och fylld av endorfiner bara jag skriver det. Den här säsongen har jag ett sådant grymt flyt! Jag svävar fram och kommer med all säkerhet att kunna springa milen på under 50 min innan löven börjar falla. Det känns helt fantastiskt att det "lossnat". Jag har tom blivit en riktig nörd och hänger gärna och ofta ute på olika löparbloggar, forum och sportsidor. Det finns ju en hel uppsjö av löparutrustning! 

Nu kom precis maken in och berättade att vi ska få hästar på bete precis utanför huset! Å älskade sommar, kom nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar